Harga tinted rumah--Tinted rumah usa I +60182572826 & +60380664432

Harga tinted rumah sekaki -Tinted rumah usa I +60182572826 & +60380664432
Harga tinted rumah yang ditawarkan oleh SUN ICE adalah berbeza mengikut jenis tinted, total sqft yang hendak ditinted, keadaan kaca rumah dan lokasi bangunan dan rumah yang hendak ditinted.

A) Jenis tinted
SUN ICE menawarkan pelbagai jenis tinted kepada pelanggan, jenis tinted rumah termasuk tinted reflective film, tinted hitam atau black tinted film, safety & security film, glare film, color film, frosted film, decoration film dan uv400 tinted film. semua jenis tinted film akan menentukkan harga tinted. Selain daripada itu buatan dari negara mana juga boleh menentukan harga tinted rumah sekaki. Misalnya buatan Korea, USA, China dan Taiwan dan juga India. Selain daripada itu harga tinted rumah sekaki juga ditentukkan oleh ketebalan tinted film seperti 1ply, 2ply, 3ply 3mil. 4mil, 5mil, dan juga 12mil. Buatan tinted film dari negara mana juga boleh taraf tinted film dan jaminan tinted film. Biasa tinted berkualiti akan diberi jaminan 5 tahun-7 tahun.

B) Jumlah kaki persegi tinted
Jumlah kaki persegi cermin tingkap rumah juga akan menetukkan harga tinted rumah sekaki. Semakin banyak kaki persegi tingkap cermin rumah perlukan tinted maka semakin banyak wang perlu dibelanjakan oleh pelanggan. Lagi 1 situasi di mana, pelanggan hanya mau pasang 2 keping cermin tingkap rumah maka SUN ICE mengenakan minimum charge untuk pelanggan, minimum charge tertakluk kepada jarak dan grill rumah. 

C) keadaan kaca rumah

Kalau tingkap cermin rumah sudah memasang grill, sudah tentu perlu ada penambahan kos pasang tinted film, sebab bila ada grill akan merumitkan kerja. Harga adalah lebih tinggi sikit. Tingkap cermin yang bersaiz petak-petak juga akna menetukan harga tinted rumah sekaki persegi. Cermin tingkap bersaiz petak juga mamakan masa yang sangat panjang untuk menyiapkan kerja pemasangan tinted film. Tingkap cermin rumah di tempat tinggi juga boleh menentukan harga sekaki tinted film. sebab kita perlu sewa scaffolding, upah pasang di tempat tinggi juga akan bertambah. 

D) Lokasi bangunan atau rumah yang hendak ditinted 

Kalau loakasi bangunan dan rumah adalah jauh daripada Selangor, Kuala Lumpur seperti johor, kedah, dan kelantan. transport & toll caj akan dikenakan. secara tidak langsung harga tinted juga akan ditambahkan kos akan menjadi tinggi berbanding harga ditawarkan di kawasan Selangor dan kuala lumpur.