Tinted rumah I 0182572826 & +6080664432-Tinted rumah usa I +60182572826 & +60380664432

Tinted rumah I +60182572826 & +60380664432-Tinted rumah USA I +60182572826 & +60380664432 -Tinted Rumah sudah menjadi keperluan pada masa sekarang dan menjadi trend masyarakat Malaysia. Oleh kerana suhu cuaca di dunia semakin meningkat, Suhu bumi turut menjadi tinggi, lapisan ozon semakin nipis pancaran uv merah dan pancaran uv ungu terus pancar ke bumi menyebabkan suhu bumi menjadi tinggi.Gunung air di kutub utara dan kutub selatan air melebur menyebabkan bencana alam di seluruh dunia.

Tinted Runmah USA
Tinted rumah
       


Tinted Rumah
Sun Ice boleh menolong selesaikan masalah di atas. Tinted rumah Sun Ice penapis haba boleh  memotong haba, uv merah dan uv ungu sehingga 90%. Selepas buat pemasangan tinted rumah Sun Ice, rumah anda tidak akan rasa  bahang, silau, dan ada privasi sendiri. Suhu panas, uv merah dan uv ungu di luar tidak terus pancar ke dalam rumah selepas tinted rumah dipasang. 
TINTED RUMAH REFLECTIVE FILM SILVER GREEN USA

          Tinted Rumah Sun Ice terbahagi kepada berapa jenis dan kategori, Iaitu Reflective Film, Tinted Hitam, Tinted uv400 dan Glare Film dan juga safety film. Tinted Rumah Reflective Film ialah jenis tintedtinted bersinar, iaitu pada siang orang luar tidak boleh nampak terus ke dalam rumah dan padang waktu malam orang luar boleh nampak ke dalam rumah apabila dalam rumah pasang lampu. ia bergantung pada cahaya pantul balik sinar. Pada Waktu siang cahaya dari luar sangat kuat berbanding  cahaya dalam rumah sangat kurang ia akan menwujudkan fenomena luar bersinar sehingga orang dari luar tidak boleh nampak kedalam rumah.  Begitu juga pada waktu malam, cahaya dari dalam rumah lebih terang darpada luar maka orang dalam tidak dapat pandang ke luar tetapi orang luar dapat lihat dalam rumah.

 
 
Tinted Rumah
TINTED RUMAH REFLECTIVE FILM SILVER GREEN USA

TINTED RUMAH/https://sunicetint.com.my/

TINTED HITAM 80% GELAP PANDANGAN DARI DALAM

           Tinted rumah warna hitam, ialah tinted rumah berwarna hitam. Ia dibahagikan kepada color film dan uv tinted hitam film. Color film biasanya hanya ada warna dan tidak menpunyai potong uv, tidak ada potong panas. Tinted Rumah color hitam film biasa buat ialah 1ply film atau 1 layer tinted film kertas sangat nipis. Potongan uv biasa antara 9% sehingga 10% sahaja. Cahaya masuk terbahagi kepada 95%, 80%, 75%, 65%, 50% dan 60%.




TINTED RUMAH/https://sunicetint.com.my/
MENARA BANK RAKYAT
TINTED HITAM 95% GELAP PANDANGAN DARI DALAM

             Tinted rumah Color film kos biasa adalah lebih murah daripada tinted lain. Dari segi tahan, kalau USA boleh tahan 5 tahun untuk rumah, kalau pasang di skylight memang tidak tahan lama dan anda akan rasa sangat panas sebab ia serap pancaran uv merah dan pancaran uv ungu. Tinted Rumah color tidak film sesuai pasang di tempat kena sinaran matahari yang terik, tujuan pasang tinted rumah color film adalah untuk menutup cahaya dan silau. Seperti rumah dan kedai sahaja.


TINTED RUMAH/https://sunicetint.com.my/
 TINTED HITAM GELAP 50%
TINTED RUMAH/https://sunicetint.com.my/
Tinted Rumah
  Tinted rumah hitam yang ada potong uv dan potong panas juga terbahagi kepada cahaya tidak masuk 95%, 80%, 65%, 50% dan 60%.  Potongan panas juga terbahagi kepada 50%, 70%, 80% dan 99%. Pantulan cahaya serupa dengan reflective film,  waktu siang orang luar tidak boleh nampak dalam rumah.tetapi pada waktu malam orang luar boleh nampak dalam rumah dengan jelas. Biasa harga di tentukan oleh potongan panas dimana semakin potongan panas tinggi harga akan meningkat mengikut prestasi potong panas. Tinted rumah jenis ini lebih tahan lama dan sesuai pasang semua tempat. Ramai orang akan rasa selepas pasang tinted hitam USA paling gelap iaiatu 95%, rumah akan menjadi sangat gelap sebenarnya tidak gelap, sebaliknya lebih banyak manfaat kepada tuan rumah.

Manfaat pasang tinted rumah seperti:




        Tinted rumah safety & security film adalah jenis tinted tahan cermin daripada pecah dan berselerak di lantai merbahayakan orang lain dan kanak-kanak. Tinted rumah safety dan security film di bahagikan kepada 3mil, 4mil, 5mil, 6mil, 7mil, sehingga 12 mil. Warna ada transparent, silver, hitam dan warna hijau.Tinted rumah safety & security film sesuai pasang di cermin yang besar  supaya ia tidak mudah pecah apabila dilanggar secara tidak sengaja. Tidak rumah safety & security film sesuai pasang "temper glass", slidding door,"glass spider" atau bangunan yang sentiasa di landa angin kencang atau taufan ia berisiko, penghalang di buat daripada kaca atau "cermin temper glass".


WARRANTY 5 TAHUN
1.Waranti diwarnakan terhadap pengelupasan, rekahan, delaminating,
menggelegak, dan demutualisasi untuk tempoh 5 tahun selepas itu
pemasangan
2. Waranti berwarna tidak dilindungi jika produk tertakluk kepada penyalahgunaan, penjagaan yang tidak betul, panel longgar, grouting yang tidak baik, gangguan, pengubahan atau pembaikan oleh pemasang yang tidak dibenarkan
3. Kami tidak akan bertanggungjawab sama ada dalam kontrak atau tort untuk sebarang kehilangan, kecederaan atau kerosakan, langsung, berbangkit atau bersampingan yang timbul daripada penggunaan atau ketidakupayaan untuk menggunakan filem tingkap.
4. Kami juga tidak memberi jaminan terhadap kaca pecah selepas filem telah dipasang
5. Waranti atau mana-mana bahagiannya adalah tidak sah jika dilarang oleh
undang-undang, dan filem tingkap kami tidak diingini dalam apa cara sekalipun
kecuali terhad dalam waranti dan oleh kuat kuasa undang-undang.
6. Penting: Jangan bersihkan tingkap selama 48 jam selepas pemasangan. Jangan gunakan larutan berasaskan ammonia atau alkohol untuk membersihkan tingkap. Jangan bersihkan dengan lapisan bahan yang melelas kerana ini boleh merosakkan salutan. Jangan gunakan pelekat atau pita sebarang jenis untuk salutan.



Filem Tingkap Komersial Mengurangkan Kos Tenaga
Tinted_film_heat Kecekapan tenaga adalah keutamaan utama bagi kebanyakan pemilik perniagaan dan pengurus bangunan hari ini. Filem tingkap komersial menawarkan pemilik perniagaan dan pengurus pembina cara mudah untuk mengurangkan kos overhed, yang kebanyakannya diabaikan. Sebagai contoh, kafe dan restoran yang menawarkan pemandangan laut atau suasana yang dibasahi matahari dan santai akan mendapati filem tingkap membenarkan tempat duduk tingkap yang optimum tanpa masalah panas atau silau yang akan dielakkan pelanggan. Perkara yang sama berlaku untuk mana-mana bilik menunggu atau gim; tiada siapa yang memilih kawasan tempat duduk atau treadmill berhampiran tingkap kerana matahari berada di mata mereka dan bahang tambahan membuatkan bersenam malah menunggu di sekeliling tidak dapat ditanggung! Dengan filem tingkap komersil Window Genie, tidak perlu memasang pelindung matahari atau bidai untuk memuaskan hati pelanggan lagi! Teknologi filem tingkap membolehkan penolakan haba dan silau sehingga 79%. Ini menjimatkan pemilik perniagaan dengan ketara pada bil utiliti, membolehkan lebih banyak ruang dalam belanjawan untuk perkara lain. Dalam suasana pejabat, filem tingkap privasi bagus untuk bilik mesyuarat dan filem hiasan boleh menarik perhatian pelanggan dengan menambahkan rupa tersuai dan mewah pada mana-mana bangunan. Paling penting, pemilik perniagaan boleh berasa selamat mengetahui filem keselamatan kami ada untuk melindungi inventori mereka daripada pecah masuk dan rampasan di samping melindungi daripada bencana alam.


Mengapa Anda Memilih Kami

Perunding Tinted
Bengkel Sun Ice Tinted boleh memberi pendapat tentang kesesuaian pemasangan tinted di sesuatu tempat kepada tuan rumah. Ramai hos tidak pasti tentang kesesuaian filem berwarna untuk rumah mereka. Oleh itu Sun Ice Tinted Workshop boleh memberi pendapat kepada tuan rumah dari pengalaman lepas.

Filem Berwarna Berkualiti Baik
Bengkel Berwarna Sun Ice menggunakan filem berwarna berkualiti, iaitu filem berwarna yang diimport dari USA. Di mana warna gelap filem tahan lama, warna tidak mudah luntur, tidak mudah naik gelembung angin dan tahan haba. Bengkel Berwarna Ais Matahari berkualiti mempunyai penapis UV, penapis Sinar UV, penapis Infra merah dan penapis Infra biru. Selepas memasang filem Tinted Sun Ice Tinted Workshop rumah anda pasti akan menjadi sejuk dan tidak lagi silau.

Pemasang Terbaik
Pemasang Bengkel Berwarna Sun Ice mempunyai pengalaman panjang dan kerja berpasukan. Tingkah laku setiap pemasang sangat dihargai. Setiap pemasang diarahkan pada setiap langkah memasang filem solar berwarna. Setiap installer selalu diberitahu setiap pemasangan mesti cantik kalau ada kesalahan mesti terus tukar supaya kerja nampak cantik 100%.



TINTED RUMAH TINTED RUMAH (TINTED RUMAH PPA1M, TINTED RUMAH SELANGOR KU) TRIFOLIS APARTMENT@BUKIT TINGGI 2 KLANG ,...
Posted by Tinted Rumah I +60182572826 on Saturday, 5 January 2019