Tips-tips pasang tinted rumah--tinted rumah usa I +60182572826 & +60380664432

Tips pasang tinted -Tinted Rumah USA I +60182572826 & +60380664432
Tips tips pasang tinted rumah. Ramai orang masih tidak tahu lagi bila nak pasang tinted rumah walaupun sudah mau pindah rumah baru. 
       Memang gembira, tiba masa pindah rumah baru sebab ini adalah setiap impian setiap orang memiliki rumah sendiri. Tuan rumah selalu confuse nak pasang grill dulu ke, pasang curtain dulu ke atau tinted rumah dulu. Jawapanya mesti lah pasang tinted rumah dulu.
     

       Mengapa nak pasang tinted rumah dulu? Sebab selepas pasang tinted rumah, rumah anda akan kelihatan lebih cantik dan menawan exclusif. Tinted rumah juga boleh mentup grill supaya orang tidak nampak pasang grill. Tined rumah juga boleh menlidungi curtain daripada pudar dan rapuk. Curtain sekarang bukan murah sehingga boleh cecah 10k keatas, cuba bayangkan kalau curtain anda dibiarkan sinaran matahari setiap boleh confirm curtain anda akan rosak selepas setahun. selain daripada curtai rosak mungkin ia menyebakan barang rosak juga seperti lantai, barang-barang plastik juga akan rapuk warna akan luntur.


      Selepas pasang grill, kita nak pasang tinted rumah menjadi rumit sebab ada grill menjadi penghalang. Tangan installer sangaT SUSAH nak pasang dan cuci bersih. JANGAN CAKAP NAK PASANG CANTIK. Sebab pasir cermin dan grill sangat susah nak dibersihkan.Selepas pasang mesti nampak bintik biji serupa pasir dan habuk.

      Ramai orang masih rasa pasang tinted rumah rugi tidak berbaloi dan tidak penting pasang tinted rumah. Ini adalah anggapan salah, kenapa begitu sebab tinted adalah lebih penting jika berbanding dengan benda lain. Tinted rumah boleh menolong anda jimatkan bil elektrik sebab air cond anda tidak perlu sentiasa buka di paras suhu paling rendah, bila langsir anda buka, anda tidak perlu sentiasa buka lampu di dala rumah dan pejabat malah orang luar tidak boleh nampak anda di dalam.  
    
    Ramai tidak tahu di mana nak cari tinted rumah specialist dan profesional. Jangan takut Sun Ice salah satu syarikat yang buat 



Tiada ulasan: